Ero Scene ja laki



Scene vs Act

Suorituskyvyn tai draamaa, säädökset ja kohtaukset ovat elintärkeitä sekvensointi tai erottamalla kerronnan tai tarina hallittaviin osiin yleisö, näyttelijät, ja ihmiset työskentelevät takana suorituskykyä. Jako suorituskyky on myös tärkeää olla hyvä virtaus kerronnan tai itse tarina.

Laki ja kohtaus ovat näkyvissä näytelmässä 'käsikirjoituksen ja suorituskykyä. Esimerkiksi komentosarjamuodossa, niin teko ja kohtaus otsikot tyylistä isoilla kirjaimilla, jotta näkyvä ja selvästi erottaminen yksi etenemisen toiseen varten toimijoiden sekä muiden ihmisten mukana.

Kuitenkin samankaltaisuus teko ja kohtaus päättyy sinne. Laki määritellään usein suuria jako draaman ja muodostaa perusrakenne suorituskykyä. Vuonna käsikirjoituksen tai pelata, teko otsikko on isoilla kirjaimilla seuraa teko numeron roomalaisin numeroin. Säädösten määrää riippuu näytelmäkirjailija tai johtaja. Jokainen teko usein kestää 30-90 minuuttia, mutta se voi olla lyhyempi, jos on olemassa monia toimia tai jos toisto tai suorituskyky ei ole tavanomaisessa täyspitkän ajan.

Teko on hyvin pitkä, koska se on kokoelma eri kohtauksia, jotka virtaavat yhteen ja muodostaa suuren osan tarinaa. Koska säädökset ovat hyvin pitkiä, on olemassa varattu taukoja tai väliaikaa välillä tekoja. Väliaika käytetään toimijoiden ja kansa tuotannon valmistautua seuraavaa teosta yleisö voi virkistää itseään tai seurustella muiden suojelijoita.

Breaking tai hahmotellaan näytelmän tai suorituskykyä osaksi säädökset olisi huolellisesti suunniteltu sopimaan tarinan kulkua. Monet näytelmiä ovat jo järjestyksessä niiden vastaavat kirjailijat, mutta ohjaaja voi myös tehdä tämän, jos jälkimmäinen haluaa olla uusi tulkinta pelata.



Toisaalta, kohtauksen koskee eri asioita teatterissa. Kohtaus voi viitata varsinainen toiminta, joka tapahtuu tietyssä ja yhden asetuksen sekä hetkellä. Se alkaa yleensä sisäänkäynnin näyttelijä (joka käynnistää toiminta) ja päättyy ulostulon näyttelijä (signaalin loppuun toiminta). Tämä lyhyt vuoropuhelu ja toiminta siirtää virtausta kerronta kohtauksesta toiseen ja teko toimia kunnes koko esitys on ohi.

Koska kohtaus ei ole pitkä ja täytyy siirtyä toiseen paikalle, se on osa säädöstä ja pienemmän osan koko pelin. Se on tavallisesti muutaman minuutin pitkä (riippuen vuoropuhelua ja toimintaa) verrattuna koko teko.

Vuonna käsikirjoituksen, kohtaus otsikko on isoilla kirjaimilla mukana tj. Kohtaus viittaa myös maisemia tai kiinnikkeet sijoitetaan lavalla tarjoamaan ilmakehän ja ympäristön tietyn kohtauksen tai palan toimintaa. Kohtaus, ratkaisumalli on, vahvistaa toimintaa ja antaa toimintaa syvyys ja realistinen yhteydessä.

Yhteenveto:

1. Sekä teko ja kohtaus ovat osa näytelmän tai suorituskykyä. Tärkein ero näiden kahden välillä on pituus ja syvyys kunkin.
2. teko koostuu useista kohtauksia ja voi ajaa pitkän pituus suorituskykyä. Toisaalta, kohtaus on lyhyt tilannetta toimintaa ja vuoropuhelun.
3. teko on tärkein väline erottaa koko suorituskykyä välein tai väliaikaa. Se voidaan erottaa useissa kohtauksia kun kohtaus ei voi jakaa, vaan voi ainoastaan ​​siirtyä toisen kohtauksen, jossa kanne tai virtausta tarina jatkuu.