Ero OOP ja Menettelyyn ohjelmointi



OOP vs Menettelyyn ohjelmointi

Menettelyyn liittyvät ohjelmointi perustuu peräkkäistä suorittamista ohjeet. Algoritmi perustuu tietoihin ja toimintoihin, ja ohjelmoija on pääsy sekä näiden yksiköiden ja itsenäisyyttä muuttaa jommankumman. Koska ohjelmointi on askel-askeleelta, joka todella pitkä ohjelma tulee kova takaisin ja seurata kehitystä. Jotkut suosittu OOP kielet ovat: JAVA, C #. NET ja VB.NET.

Olio-ohjelmointi, tai OOP, on tehty useita yksiköitä kutsutaan esineitä. Kohde on käyttäytymistä ja tarkoitus liittyy siihen. Esine voi muuttaa tietoja toisen objektin suoraan. Saada tietoa objektin, toinen objekti lähettää viestejä ja pyyntöjä tietojen. Jotkut suosittu menettelyyn kielet ovat Perl, C, VB, Fortran, ja Basic

Edut OOP:

1. Se pystyy simuloimaan reaalimaailman tehokkaasti.

2. Tiedot on aktiivinen ja koodi voidaan käyttää uudelleen.

3. Se pystyy lähettämään paremmin graafisia käyttöliittymiä.

4. kehittäjät pystyvät tuottamaan paremmin koodattu, tarkempi sovelluksia.

Erot OOP ja Menettelyyn ohjelmointi:

1. OOP perustuu reaaliaikaisia ​​sovelluksia taas koko painopiste menettelyyn

ohjelmointi on tietoja ja toimintoja.

2. Menettelyyn ohjelmointi altistaa tietoja ulkopuolisille yksiköille siten kompromisseja

turvallisuus joka on tiukka ei-ei siinä tapauksessa OOP. Olio, ohjelmat jakautuvat

esineisiin, ja tiedot on piilotettu ulkopuolisten tahojen.

3. OOP on suuri etu verrattuna menettelyyn ohjelmointi kun se tulee



dokumentointi todella pitkä ohjelmia. Koska organisaatio ja asiakirjat, se

on helpompi seurata tehtyjä muutoksia koodin tai uudelle kehittäjä

ymmärtää nykyisen koodin.

4. painopiste OOP on sen rakennuspalikoita, objektit. Menettelyyn liittyvät ohjelmointi on kaikki

noin saavuttamiseksi tarvittavat toimet ratkaisua.

5. kehittäjä pystyy luoda sovelluksen vähintään 20 kertaa nopeammin käyttämällä OOP kun

verrattuna menettelyyn ohjelmointia lähestymistapaa.

Yhteenveto:

1. OOP ja menettelyyn ohjelmointi kaksi paradigmoja Kirjoitetun koodin tai kaksi

eri tapoja lähestyä ongelmaa keksiä ratkaisun.

2. perustavanlaatuinen lohko OOP on objekti. Objekti 'käyttäytymistä kutsutaan sen menetelmä

kun sen tietoja kutsutaan tilaansa.

3. Menettelyyn ohjelmointi malleja reaalimaailman ongelma sarjana vaiheita, jotka tarvitsevat